فروشگاه اینترنتی کیچی بازار

با یک کلیک ساده به آسانی خرید را از منزل خود انجام دهید

فروشگاه اینترنتی کیچی بازار

با یک کلیک ساده به آسانی خرید را از منزل خود انجام دهید

فروشگاه اینترنتی کیچی بازار

فروشگاه اینترنتی کی چی بازار با هزاران اقلام از لوازم منزل و کادویی
کانال تلگرامی : @kichibazar اینستاگرام: javaherian_kichibazar

  • ۰
  • ۰


ظروف چوبی بامبو

بامبو یکی از گیاهانی است که سریع رشد می کند و یکی از مقاوم ترین گیاهان در جهان است. برخلاف دیگر درختان که رشدشان سال ها به طول می انجامد، در عرض چند هفته رشد می کند به طوری که از نظر میزان تولید در قلمرو گیاهان بی نظیر است. بامبو بدون شک یکی از با اهمیت ترین محصولات غیرچوبی و نیز از مهمترین گیاهان زراعی در جهان است. از طرفی چون رشد گیاه بامبو سریع است و با قطع آن در عرض چند هفته یا چند ماه دوباره درختی با قد و قواره سابق خواهیم داشت دیگر لازم نیست درختی برای تولیدات محصولات چوبی قطع شود و همین رشد سریع باعث پایین بودن قیمت محصولاتی از جنس بامبو می شود. 

استفاده از بامبو در تولید محصولات خانگی یکی از راه هایی است که به حفظ محیط زیست کمک می کند. بامبو در نهایت دوباره جذب محیط می شود و این طور نیست که مانند پلاستیک به یک معضل محیط زیستی تبدیل شود.

بامبو خیلی بادوام است برای همین اگر ظرفی از جنس بامبو بیفتد نمی شکند. از ظروف بامبو برای نگهداری هر نوع ماده غذایی می توانید استفاده کنید چون مثل چوب های دیگر رطوبت را به خود جذب نمی کند. پس چوبی نیست که تبله کند یا پوسته پوسته شده و براثر رطوبت ترک بخورد؛ که این خصوصیات لوازم آشپزخانه ساخته شده از بامبو را به لوازمی شگفت انگیز بدل می کنند. تخته‌های ساخته شده از بامبو برای برش گوشت و خرد کردن سبزی، قاشق‌های ساخته شده از چوب بامبو برای استفاده در ظروف آشپزخانه نچسب، کاسه، بشقاب و ... همگی مثال‌هایی از کاربرد بامبو در ساخت ظروف هستند. 

 وقتی هم که غذای داغ در آن بریزید، مانند فوم یا پلاستیک ذوب نمی شود یا مواد شیمیایی از خود متصاعد نمی کند. بامبو  به طور طبیعی عاری از بیماری و آفت است و این بدان معناست  که در اکثر موارد نه برای حفاظت از محصولات بامبو و نه در فرآیند تولید از مواد شیمیایی استفاده نمی شود.

همچنین چون بامبو ارگانیک است با استفاده از محصولاتی از جنس بامبو، راهی برای تماس با طبیعت برای شما فراهم میآورد..

ظروف بامبو را می توانید در مایکروفر برای مدت کوتاهی بگذارید  اما هیچگاه از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید. ماشین ظرفشویی به مرور زمان شکل این ظروف را از حالت اولیه اش خارج می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی